یکشنبه ۱۳۹۳/۰۹/۰۹

الموتي، معاون خدمات شهري شهرداري قزوين خبر داد؛

رسيدگي به درخواست‎هاي شهروندان از خدمات شهري شهرداري قزوين

در راستاي تکريم ارباب رجوع و رسيدگي به درخواست‎هاي شهروندان درباره مشکلات مربوط به خدمات شهري، با هماهنگي به عمل آمده با مديريت سامانه 137 از اين پس همه پيام‎هاي مربوط به خدمات شهري و سازمان‌هاي وابسته به صورت روزانه رصد خواهد شد.

 

 

حميدرضا الموتي، معاون خدمات شهري شهرداري قزوين گفت: در راستاي تکريم ارباب رجوع و همچنين رسيدگي به درخواستهاي شهروندان درباره معضلات و مشکلات مربوط به خدمات شهري، با هماهنگي به عمل آمده با مديريت سامانه 137 از اين پس همه پيامهاي مربوط به خدمات شهري و سازمان‌هاي تابعه به صورت روزانه رصد و پاسخ سازمان‌ها مورد بررسي قرار خواهد گرفت.

به گزارش روابط عمومي معاونت خدمات شهري شهرداري قزوين؛ الموتي افزود: هرگونه نارضايتي شهروندان از طريق کارشناسان حوزه معاونت خدمات شهري با بازديد حضوري و ميداني تا وصول نتيجه، پيگيري خواهد شد.

الموتي در پايان خاطر نشان کرد: شهروندان مي‌توانند در صورت عدم حصول نتيجه از درخواست‌هاي خود، با انعکاس مجدد مراتب به سامانه   137، درخواست بررسي از طريق حوزه معاونت خدمات شهري شهرداري قزوين را داشته باشند که در اين صورت به صورت ويژه پيگيري و پاسخ گويي صورت خواهد گرفت.

پايان پيام

 

 

 

تصاویر مرتبط