جمعه ۱۳۹۲/۰۹/۱۵

کاظمي، مديرعامل سازمان پارک ها و فضاي سبز شهرداري:

برف تکاني درختان و برف روبي معابر بوستان هاي قزوين در اسرع وقت انجام مي شود

با توجه به بارش سنگين برف طي روزهاي پنج شنبه و جمعه ،عوامل اجرايي سازمان پارک ها با امکانات کامل در حال برف تکاني درختان وبرف روبي معابر کليه بوستانهاي شهر قزوين مي باشند.

 

به گزارش روابط عمومي سازمان پارک ها و فضاي سبز ، مدير عامل اين سازمان گفت: همزمان با بارش هاي روز پنج شنبه با اعلام آماده باش به پيمانکاران حفظ و نگهداري ، عمليات برف تکاني درختان و برف روبي معابر بوستان ها آغاز شده و همچنان ادامه دارد.
سيد مهدي کاظمي با اشاره به حضور فيزيکي ناظرين سازمان در سطح مجموعه هاي فضاي سبز ونظارت برنحوه عملکرد پيمانکاران افزود: کليه نيروهاي پيمانکاران با تجهيزات لازم در سطح مجموعه هاي فضاي سبز حضور دارند تا با انجام به موقع عمليات از آسيب هاي بيشتر به درختان شهر پيشگيري نمايند.
وي با اشاره به اينکه از شب گذشته گشت زني کرده ايم گفت : متاسفانه شاخه هاي برخي درختان بر اثر نشستن برف شکسته شده، که با تلاشي مضاعف درصدديم هر چه سريعتر آسيب هاي وارده برطرف شوند.
کاظمي در پايان از شهروندان خواست از ريختن برف پشت بام ها بر روي تاج درختان که باعث شکستگي آنها مي شود، خودداري نموده و نسبت به برف تکاني درختان مقابل منازل اين سازمان را در انجام سريعتر وظايف و جلوگيري از آسيب بيشتر به درختان ياري رسانند.
پايان پيام/

 

تصاویر مرتبط