عسگري، مديرعامل سازمان مديريت پسماند شهرداري قزوين خبر داد؛
پاسخ به هزار و 950 درخواست شهروندان در نيمه نخست سال جاري
سازمان مديريت پسماند شهرداري قزوين در نيمه اول سال جاري به هزار و 950 پيام و درخواست شهروندان در سامانه 137 رسيدگي کرد.
مديرعامل سازمان مديريت پسماند شهرداري قزوين گفت: در نيمه اول سال جاري اين مجموعه به هزار و 950 پيام و درخواست شهروندان در سامانه 137 رسيدگي کرد.
به گزارش روابط عمومي سازمان مديريت پسماند شهرداري قزوين؛ عباس عسگري افزود: در شش ماهه اول سال جاري هزار و 950 پيام از طريق سامانه 137 دريافت شد که بيشترين پيامها به رفت و روب و تنظيف شهري اختصاص داشته است.
وي با بيان اينکه در اين مدت 448 پيام مربوط به رفت و روب و تنظيف شهري و 417 پيام مربوط به جمع آوري زباله و ضايعات بوده است، گفت: شستشوي انهار، مخازن و معابر، لايروبي انهار سرپوشيده و روباز و جمع آوري خاك و نخاله از ديگر موضوعات مطرح شده از طريق سامانه 137 ميباشد.
مدير عامل سازمان مديريت پسماند شهرداري قزوين بيان کرد: امروزه جوامع بشري با توجه به رشد فزاينده ارتباطات و اطلاعات، نياز به مديريت خاصي دارند که بتوانند از سرمايه هاي انساني و اجتماعي بهره کافي را ببرند تا با مديريت صحيح در زندگي روزمره تسهيلات ويژهاي فراخور زندگي اجتماعي فراهم آورند.
وي افزود: کاهش زمان انجام خدمات، افزايش کيفيت و تسهيل در انجام ارتباطات را مي توان از نيازهاي تعاملات اجتماعي در عصر کنوني نام برد.
عسگري ادامه داد: با توجه به گسترش فزاينده ابزارهاي ارتباطي و دسترسي آسان شهروندان به سيستم مخابرات از قبيل تلفن ثابت، همراه و امکانات رايانه اي و اينترنتي و با توجه به اشتغال روزافزون شهروندان جهت انجام امور روزمره زندگي استفاده از تکنولوژيهاي ساده و در دسترس جهت تسهيل در اين ارتباط از اهميت ويژهاي برخوردار ميباشد.
اين مسوول خاطر نشان كرد: شهرداري قزوين در رويکردي نوين با بکار بستن دانش فناوري اطلاعات و سيستم هاي مخابراتي و با بهره گيري از توان متخصصان داخلي و مجرب در مديريت شهري، سامانه 137 را به اجرا گذاشت که به انجام سريع ودقيق امور شهري با نظر مستقيم و مشارکت فعال شهروندان ميپردازد و ساکنين شهر را نسبت به محيط زندگي خويش وارد عرصه مديريت ميکند.
اين مسوول گفت: اين رويکرد جديد در حوزه مديريتي داراي برکات و فوايد ويژهاي در مديريت شهري است که از جمله به ايجاد مرکز هدايت و کنترل، ساماندهي فوريت هاي خدمات شهري، شناخت مسايل و مشکلات مبتلا به مردم و برقراري پل ارتباطي بين شهرداري و شهروندان را مي توان نام برد.
عسگري اظهار کرد: سامانه 137 پل ارتباطي بسيار مناسبي است كه از طريق آن ميتوان ديد بهتري نسبت به فعاليتهاي خدماتي در سطح شهر داشت و شهروندان ميتوانند با اين روش ما را در مديريت هر چه بهتر بر پسماند ها ياري دهند تا با مشاركت همه جانبه در امور شهر، شهري پاكيزه و زيبا داشته باشيم .
پايان پيام