دوشنبه ۱۳۹۲/۰۲/۳۰

عسگري، مديرعامل سازمان مديريت پسماند شهرداري قزوين خبرداد؛

پاسخ به 455 درخواست مردمي در دوماه ابتداي 92 سازمان مديريت پسماند شهرداري

مديرعامل سازمان مديريت پسماند شهرداري قزوين از پاسخگويي به 455 مورد پيام درخواست شهروندان قزويني در دو ماهه اول سال جديد خبر داد.

 

عسگري در گفتگو با خبرنگاران افزود: سامانه 137پل ارتباطي بسيار مناسبي است که از طريق آن مي توان ديد بهتري نسبت به فعاليت هاي خدماتي در سطح شهر داشت .
وي اضافه کرد: شهروندان مي توانند با اين کانال ارتباطي ما را در مديريت هر چه بهتر بر پسماند ها ياري دهند تا با مشارکت همه جانبه در امور شهر،شهري پاکيزه و زيبا داشته باشيم.
عسگري اظهار داشت در دو ماه گذشته بيشترين پيامها با 113 پيام به جمع آوري زباله و پسماند اختصاص داشت و لايروبي انهار و کانالها و رفع آبگرفتگي معابر رتبه دوم را در اين خصوص به خود اختصاص داده است
 
وي ادامه داد: بعد از اين دو موضوع تنظيف و پاکسازي معابر ،تخليه خاک و نخاله ،شستشوي مخازن و ...در رتبه هاي بعدي قرار دارند .
عسگري خاطر نشان کرد :خدا را شاکريم که با ياري حق تعالي و همت همه جانبه کارکنان سازمان توانستيم 93 در صد رضايت مندي شهروندي را در خصوص پاسخگويي به درخواست هاي آنان در اين دو ماه  داشته باشيم.

وي در پايان ضمن تقدير از شهروندان به واسطه دقت و ريز بيني در مسائل شهري ،از مردم خواست در هنگام پيام گذاري آدرس دقيق و توضيح کاملي از مشکلات ارائه دهند تا بتوانيم در مدت زمان کمتر و با دقت بيشتري پاسخگوي نياز هاي آنان باشيم . 

 

تصاویر مرتبط