چهارشنبه ۱۳۹۱/۱۰/۱۳

کاظمي،مديرعامل سازمان پارک ها و فضاي سبز شهرداري خبرداد:

پاسخگويي و پيگيري 753 درخواست مردمي در فصل پاييز در سازمان پارکها

طي سه ماه پاييز، شهروندان در مجموع 753 درخواست از سازمان پارک ها و فضاي سبز داشتند که درخواست ها از طريق سامانه 137، تلفن ارتباط مردمي روابط عمومي و مراجعات حضوري وصول شده است.

 

به گزارش روابط عمومي سازمان پارک ها و فضاي سبز، سيد مهدي کاظمي با اعلام اين خبر گفت: بيشترين درخواست هاي شهروندان در اين فصل از سال به ترتيب مربوط به آرايش و هرس درختان، درختکاري در معابر شهري، رسيدگي به سرويس هاي بهداشتي شهرو به زراعي و بازپيرايي فضاي سبز شهر بوده است.
مديرعامل سازمان پارک ها و فضاي سبز افزود: تمام تلاش مجموعه کارکنان اين سازمان، تامين رفاه و آسايش شهروندان است و با توجه به فعاليت هاي گسترده اي که شهرداري و درکنار آن سازمان پارک ها و فضاي سبز دارد، کارکنان و به ويژه باغبانان سخت کوش تلاش شبانه روزي براي ارايه خدمات مطلوب به شهروندان دارند.
کاظمي، مشارکت و همياري شهروندان با عوامل اجرايي سازمان پارک ها را عاملي براي ارايه خدمات بهتر به شهروندان برشمرد و در پايان خواستار مشارکت فعال شهروندان در ارايه نظرات و ديدگاههاي خود به خدمتگزاران سازمان شد .
گفتني است اين سازمان  علاوه بر سامانه 137 شهرداري از طريق شماره تماس دفتر روابط عمومي به شماره 2236118 ،سامانه پيام کوتاه (30002309000003) و پرتال آماده دريافت نظرات مردمي مي باشد.
پايان پيام

 

تصاویر مرتبط