چهارشنبه ۱۳۹۱/۱۰/۰۶

مدير عامل سازمان مديريت پسماند شهرداري قزوين:

پاسخگويي سازمان پسماند قزوين به 1116پيام در فصل پاييز

مدير عامل سازمان مديريت پسماند شهرداري قزوين از پاسخگويي به 1116 پيام و در خواست شهروندان سه ماه سوم سال خبر داد

 

مدير عامل سازمان مديريت پسماند شهرداري قزوين گفت: سامانه 137 پل ارتباطي بسيار مناسبي است كه از طريق آن ميتوان ديد بهتري نسبت به فعاليتهاي خدماتي در سطح شهر داشت، شهروندان گرامي مي توانند با اين روش ما را در مديريت هر چه بهتر بر پسماند ها ياري دهند تا با مشاركت همه جانبه در امورشهر، شهري پاكيزه و زيبا داشته باشيم  .
عباس عسگري خاطر نشان كرد:در فصل پاييز بيشترين پيامها به تنظيف شهري و رفت و روب اختصاص داشته(386پيام) وجمع آوري زباله و ضايعات رتبه دوم را دراين خصوص به خود اختصاص داده است.بعد از اين دو موضوع جمع آوري خاك و نخاله ،لايروبي انهار سرپوشيده و روبازو رفع آبگرفتگي معابر و ... رتبه هاي بعدي را به خود اختصاص داده اند .
ايشان در ادامه سخنانش اظهار داشت: در آذر ماه سال جاري تعداد 328 پيام از طريق سامانه 137 دريافت شد كه بيشترين پيام(141پيام ) به رفت و روب وتنظيف شهري اختصاص داشت ، جمع آوري زباله و ضايعات نيز رتبه دوم پيامها را داشته است .    
اين مقام مسئول با بيان اينكه رضايتمندي شهروندي اولويت اصلي اين سازمان در خصوص خواسته هاي  شهروندان از طريق سامانه 137در اين مجموعه ميباشد افزود: سازمان مديريت پسماند همواره در اين تلاش است كه در تمامي موارد بتواند نياز ها و درخواست هاي شهروندان را در كمترين زمان ممكن پاسخگو باشد .
وي در پايان ضمن تقدير و تشكر از تمامي شهروندان بواسطه دقت و ريز بيني در مسائل مربوط به خدمات شهري خواست تا در در صورت مشاهده هر گونه تخلف شهري از قبيل ريزش زباله و نخاله توسط برخي از شهروندان در معابر ،رودخانه ها و كانالهاي موجود در سطح شهر به سامانه 137 ويا شماره تلفن 2245070مركز پيام سازمان اطلاع رساني نمايندوهنگام پيام گذاري آدرس دقيق و توضيح كامل بر اساس مشكلات ايجاد شده را داشته باشند و در جهت رعايت هر چه بيشتر اصول شهروندي گام برداشته و مارا در مديريت مناسب بر پسماند ها و ارائه خدمات بهتر ياري دهند .
پايان پيام

 

تصاویر مرتبط