سه‌شنبه ۱۳۹۶/۰۷/۱۸

کاظمي، معاون خدمات شهري شهرداري قزوين:

ساماندهي بازار قزوين در برنامه کاري شهرداري قزوين قرار گرفت

سيد مهدي کاظمي، معاون خدمات شهري شهرداري قزوين گفت: با توجه به بافت فرسوده بازار قزوين، ايمن‌سازي اين بازار در برنامه کاري شهرداري قزوين قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومي معاونت خدمات شهري شهرداري قزوين؛ کاظمي افزود: بازارها در ايران به عنوان مهمترين محور ارتباطي، اقتصادي و اجتماعي محسوب مي شوند که بازار قزوين يکي از اين بازارها است و افراد زيادي در آن تردد مي کنند که با توجه به ابن موضوع ساماندهي بازار بايد در اولويت قرار گيرد.

وي ساماندهي و ايمن سازي بازار را در گرو همکاري دستگاه‌هاي اجرايي مرتبط دانست و عنوان کرد: بازسازي و ساماندهي اين نقطه از شهر ضروري است و اجراي کامل طرح همت و همکاري دستگاه هاي اجرايي استان را مي طلبد.

کاظمي افزود: با توجه به بافت فرسوده بازار و انباشت انواع کالاهاي قابل اشتعال در واحد هاي تجاري، موضوع ايمن سازي بازار قزوين در دستور کار معاونت خدمات شهري قزار گرفت و به همين منظور جلسه اي با حضور دستگاه هاي ذيربط تشکيل شد.

وي اذعان کرد: در اين جلسه موضوع امکان احداث شبکه آبرساني براي اطفاء حريق، رفع سد معبر، ارائه آموزش هاي لازم به مالکان واحدهاي صنفي، اصلاح شبکه برق و گاز و استقرار نيروهاي گشتي ثابت در بازار به عنوان مهمترين مسائل مورد بررسي قرار گرفت.

کاظمي تصريح کرد: اميدواريم با بهره گيري از منابع ملي و استاني و حمايت مالي و اعتماد کسبه در کوتاهترين زمان ممکن ساماندهي و مرمت بازار قزوين شکل جدي به خود بگيرد.

پايان پيام