چهارشنبه ۱۳۹۶/۰۷/۱۹

وفايي‌راد، مدير هماهنگي معاونت خدمات شهري شهرداري قزوين:

تعامل و هماهنگي با نواحي شهري براي افزايش خدمات‌رساني به شهروندان ضروري است

محمد وفايي‌راد، مدير هماهنگي و نظارت بر سازمان‌هاي خدمات شهري شهرداري قزوين گفت: اولين جلسه هماهنگي نواحي شهري و معاونت خدمات شهري به منظور افزايش خدمات رساني به شهروندان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومي معاونت خدمات شهري شهرداري قزوين؛ وفايي‌راد افزود: در راستاي برقراري تعامل و ارتباط تنگاتنگ براي افزايش خدمات رساني به شهروندان جلسه هماهنگي با حضور مديران نواحي شهري برگزار شد.

وي بيان کرد: با توجه به تسلط نواحي شهري بر مشکلات، معضلات و نيازهاي محلات و همچنين ارائه خدمات توسط سازمان هاي وابسته خدمات شهري از جمله سازمان مديريت پسماندها، سازمان پارک‌ها و فضاي سبز، سازمان ساماندهي مشاغل شهري و حوزه هماهنگي اجرائيات شهرداري، برقراري ارتباط بين حوزه‌ها مي‌تواند موجب ارتقا سطح خدمات رساني به شهروندان شود.

وفايي‌راد اذعان کرد: در اين جلسه نسبت به تعيين موضوعات تخصصي براي برگزاري کميته ها و کارگروه‌هاي اجرايي بحث و تبادل نظر صورت گرفت.

وي گفت: روفت و روب معابر شهري، جمع آوري زباله، جمع آوري سگ هاي ولگرد، جلوگيري از سرريزفاضلاب خانگي به انهار، آبرساني به فضاي سبز معابر، احداث و پيرايش فضاي سبز معابر و بوستان ها، جلوگيري از سد معابر صنفي و ساختماني و موضوع روز بازارها از جمله مهمترين مسائلي بود که در جلسه مطرح و مقرر شد به صورت تخصصي در کارگروه هاي جداگانه مورد بحث و بررسي قرار گيرد.

پايان پيام