یکشنبه ۱۳۹۱/۰۷/۳۰

عسگري، مدير عامل سازمان مديريت پسماند شهرداري قزوين؛

پاسخگويي به 1315پيام در شش ماه اول سال توسط سازمان پسماند شهرداري قزوين

مدير عامل سازمان مديريت پسماند شهرداري قزوين از پاسخگويي به 1315 پيام و در خواست شهروندان درشش ماهه اول سال خبر داد.

 

مدير عامل سازمان مديريت پسماندشهرداري قزوين گفت:سامانه 137 پل ارتباطي بسيار مناسبي است كه از طريق آن ميتوان ديد بهتري نسبت به فعاليتهاي خدماتي در سطح شهر داشت، شهروندان گرامي مي توانند با اين روش ما را در مديريت هر چه بهتر بر پسماند ها ياري دهند تا با مشاركت همه جانبه در امورشهر، شهري پاكيزه و زيبا داشته باشيم.
عسگري خاطر نشان كرد:در شش ماهه گذشته بيشترين پيامها به تنظيف شهري و رفت و روب اختصاص داشته(251پيام) وجمع آوري خاك و نخاله رتبه دوم را دراين خصوص به خود اختصاص داده است.بعد از اين دو موضوع جمع آوري زباله وضايعات ،شستشوي معابر و مخازن ،لايروبي انهار و كانالها و رفع آبگرفتگي معابر وكانالها و ... رتبه هاي بعدي را به خود اختصاص داده اند .
عسگري در ادامه سخنانش اظهار داشت: در شهريور ماه سال جاري تعداد 382 پيام از طريق سامانه 137 دريافت شد كه بيشترين پيام(123پيام ) به رفت و روب وتنظيف شهري اختصاص داشت ، جمع آوري زباله و ضايعات نيز رتبه دوم پيامها را داشته است .    
اين مقام مسئول با بيان اينكه در شهريور ماه سازمان مديريت پسماند توانست بيشترين درصد رضايتمندي شهروندي (84 درصد) در خصوص انجام سريع و به موقع درخواست ها را به خود اختصاص دهد افزود: سازمان مديريت پسماند همواره در اين تلاش است كه در تمامي موارد بتواند نياز ها و درخواست هاي شهروندان را در كمترين زمان ممكن پاسخگو باشد .
وي در پايان ضمن تقدير و تشكر از تمامي شهروندان بواسطه دقت و ريز بيني در مسائل امور شهر خواست تا در هنگام پيام گذاري آدرس دقيق و توضيح كامل بر اساس مشكلات ايجاد شده را داشته باشند و در جهت رعايت هر چه بيشتر اصول شهروندي گام برداشته و مارا در مديريت مناسب بر پسماند ها و ارائه خدمات ياري دهند .
پايان پيام

 

تصاویر مرتبط