چهارشنبه ۱۳۹۱/۰۷/۰۵

جهاني ، مديرکل صدا و سيماي مرکز قزوين:

کار آتش نشانان سخت، اما جذاب است

کار آتش نشاني سخت ، اما جذاب است چرا که خدمت به مردم جذابت خاص خود را دارد .

 

صادقي جهاني ، مديرکل صدا و سيماي مرکز قزوين که در آستانه روز آتش نشاني و ايمني در ديدار مديران سازمان آتش نشاني و معاونين صدا و سيماي مرکز قزوين سخن مي گفت افزود : خدمات رساني در شرايط نامساعد و بحران روحي ، گفتار درماني ، افزايش ضريب ايمني ، حرفه اي عمل کردن ، استفاده از تکنولوژي و آموزش از مهمترين بخش هاي کاري آتش نشانان است.
مديرکل صدا و سيماي قزوين با اشاره به اينکه آموزش به انسان بصيرت مي دهد افزود : براي تغيير نگرش نياز به افزايش دانش و آموزش است و زماني اين پايدار مي شود که در طول سال انجام گردد.
وي در بخش ديگري از سخنانش به نگرش و عملکرد مثبت مجموعه شهرداري به بخش فرهنگي اشاره کرد و افزود : ديد شهرداري و در راس آن آقاي نصرتس بسيار فرهنگي ، باز و آينده نگر است و اين همدلي در مجموعه شهرداري بر آيند مثبت و سازنده اي دارد.
سيد علي شفيعي مدير عامل سازمان آتش نشاني و خدمات ايمني شهرداري قزوين نيز طي سخناني از مجموعه اقدامات صورت گرفته در بخش عملياتي ، آموزشي ، فرهنگي و اطلاع رساني اين سازمان سخن گفت   و در خصوص همکاري اين دو نهاد گفت : سازمان آتش نشاني و صدا و سيما ميتوانند با مشارکت يکديگر در راستاي گسترش فرهنگ ايمني و شهروندي اقدامات و گامهاي موثري بردارند
 

 

تصاویر مرتبط