دوشنبه ۱۳۹۵/۰۵/۰۴

کاظمي، سرپرست معاونت خدمات شهري شهرداري قزوين:

ساماندهي روزبازارهاي شهر قزوين در برنامه کاري شهرداري قرار گرفت

سيد مهدي کاظمي، سرپرست معاونت خدمات شهري شهرداري قزوين گفت: ساماندهي روزبازارهاي شهر قزوين با هماهنگي پليس راه، نيروي انتظامي، فرمانداري، دانشگاه علوم پزشکي و شوراي اسلامي شهر در برنامه کاري شهرداري قرار گرفت.

 

به گزارش روابط عمومي معاونت خدمات شهري شهرداري قزوين؛ کاظمي افزود: شهرداري قزوين با توجه به موارد و وظايف قانوني و نيز اهداف خدماتي براي رفاه حال شهروندان، برگزاري روزبازارها را در برخي از مناطق شهري با همکاري سازمان ميادين ميوه و تره بار و ساماندهي مشاغل شهري در برنامه کاري خود قرار داده است.

وي بيان کرد: روزبازارهاي قزوين با هماهنگي ارگان‌هاي ذيربط همچون پليس راه، نيروي انتظامي، فرمانداري، دانشگاه علوم پزشکي و شوراي اسلامي شهر جانمايي و ساماندهي مي‌شوند.

سرپرست معاونت خدمات شهري شهرداري قزوين تصريح کرد: در صورت هرگونه نارضايتي عمومي، شکايت شهروندان و ديگر موارد، سازمان ميادين ميوه و تره بار و ساماندهي مشاغل شهري اقدام به جانمايي مکان جديد تحت نظارت شوراي اسلامي شهر خواهد کرد.

کاظمي گفت: با توجه به بافت تاريخي محدوده امامزاده حسين و مراجعه شهروندان به گلزارشهدا و آرامگاههاي محدوده فوق در روزهاي جمعه که باعث تردد وسايل نقليه و عابران پياده بيش از حد ظرفيت خيابان هاي منطقه شده بود و با توجه به احداث پل در بلوار جمهوري اسلامي امکان ادامه برگزاري جمعه بازار ميسر نبود.

وي يادآور شد: با هماهنگي  ادارات مربوطه و اخذ مجوز از شوراي اسلامي شهر جمعه بازار به بلوار شهيد بهشتي حدفاصل ميدان مادر و بلوار باهنر انتقال يافت.

اين مقام مسئول يادآورشد: با توجه به نارضايتي ساکنان منطقه بلوار صياد شيرازي در مينودر مکان‌يابي جديد در حاشيه انتهايي بلوار صورت گرفته که با زيرسازي و محوطه سازي در آينده نزديک انتقال صورت خواهد گرفت .

کاظمي در پايان اظهار اميدواري کرد: با ساماندهي روزبازارها با دريافت خدمات مناسب از سوي شهروندان گامي در راستاي زيبايي و نظم شهري برداشته شود.

پايان پيام

 

تصاویر مرتبط