دوشنبه ۱۳۹۵/۰۲/۰۶

نصرتي، شهردار قزوين:

اجراي پروژه‌هاي رفاهي در نواحي منفصل شهري در اولويت قرار گرفت

مسعود نصرتي، شهردار قزوين گفت: اجراي پروژه‌هاي رفاهي در نواحي منفصل شهري در اولويت قرار گرفته است.

به گزارش اداره روابط عمومي و امور بين‌الملل شهرداري قزوين؛ نصرتي در آيين کلنگزني و افتتاحيه پروژه‌هاي شهري به مناسبت گراميداشت هفته شورا افزود: با تلاش و برنامه ريزي دقيق مديريت شهري، پروژه‌هايي در راستاي تأمين رفاه شهروندان تعيين و اجرا شده است که برخي از اين پروژه‌ها در نواحي منفصل شهري به بهرهبرداري رسيد.

وي با اشاره به کلنگزني و افتتاح پروژه‌هاي شهري ديگر در هفته آينده به مناسبت گراميداشت هفته شورا عنوان کرد: اين پروژه‌هاي در نقاط مختلف شهر قزوين اجرا شده است که آغاز بهرهبرداري و کلنگزني از اين پروژه‌ها از ناحيه دانش و ناصرآباد خواهد بود.

شهردار قزوين افزود: بهرهبرداري از ايستگاه آتشنشاني شهداي چوبيندر و بوستان خانواده در ناحيه منفصل شهري چوبيندر و خريداري تعدادي از ماشينآلات در حوزه خدمات شهري از جمله نيازهاي اساسي شهر قزوين محسوب مي‌شد که در دستور کار مديريت شهري قزوين نيز قرار گرفت.

نصرتي با اشاره به اينکه کلنگزني و افتتاح پروژه‌هايي با اعتبار 13 ميليارد تومان در دو مقطع زماني به مناسبت گراميداشت هفته شورا برنامهريزي شده است، گفت: در مقطع دوم تعدادي پارک محلي در سطح شهر و نواحي منفصل شهري کلنگزني و افتتاح مي‌شود.

پايان پيام/

 

تصاویر مرتبط