سه‌شنبه ۱۳۹۴/۰۸/۱۹

الموتي، معاون خدمات شهري شهرداري قزوين خبر داد؛

نظارت شبانه از رفت و روب و جمع‌آوري شبانه پسماند در قزوين

حميدرضا، محمدي الموتي معاون خدمات شهري شهرداري قزوين گفت: در راستاي فعاليت‌هاي معاونت خدمات شهري در موضوعات نگه داشت شهر، رفت و روب و عمليات جمع آوري شبانه پسماند مورد بازديد قرار مي‌گيرد.

به گزارش روابط عمومي معاونت خدمات شهري شهرداري قزوين؛ الموتي افزود: توجه به پاکيزگي و نظافت شهر از وظايف اوليه شهرداري‌ها بوده و در صورت کم کاري در اين زمينه شهر چهره نازيبايي به خود خواهد گرفت.

وي افزود: البته شهروندان نيز از اين امر مستثني نيستند و هر شهروند بر اساس اصول و حق شهروندي خود ضروري است تا نسبت به پاکيزگي محيط اطراف زندگي و محل کار خود احساس مسئوليت داشته باشد.

معاون خدمات شهري شهرداري قزوين اظهار کرد:  اهميت به نظافت و پاکيزگي شهر به گونه‌اي است که علاوه بر نظارت ناظران سازمان مديريت پسماند، کشيک شبانه اي جهت نظارت عاليه توسط مديرهماهنگي و نظارت بر سازمان ها و کارشناسان حوزه معاونت خدمات شهري در اين خصوص به صورت مستقيم از ساعت 30/22 تا 6 صبح صورت مي گيرد .

الموتي هدف از اين بازديد را نظارت عاليه بر عملکرد پيمانکاران و 6 ايستگاه خدمات شهري و يک ايستگاه مياني (سيمي تريلر)  سازمان مديريت پسماند دانست و عنوان کرد: جمع آوري و انتقال پسماند، شستشوي مخازن، ماشين جاروب مکانيزه و نيروي انساني از نظر کيفيت مورد بررسي و کارشناسي قرار مي گيرد و در صورت وجود کوچکترين مشکل تذکرات لازم داده مي شود.

وي تصريح کرد: چيدمان مخازن و ريل مربوطه در سطح شهر، وضعيت ظاهري خودروهاي حمل پسماند و کارگران و چگونگي انتقال پسماند از ايستگاه مياني به مجتمع تفکيک و دفن در مجتمع محمدآباد از ديگر مسائلي است که توسط کارشناسان حوزه معاونت خدمات شهري مورد بازديد قرار مي گيرد.

الموتي از تلاش هاي صادقانه مجموعه سختکوش سازمان مديريت پسماند تقدير و تشکر کرد و افزود: صداقت و تلاش هاي شبانه روزي مجموعه مديريت پسماند شهرداري قزوين باعث شده که شهروندان از نظر تنظيف و رفت و روب شهري و جمع آوري پسماندهاي خانگي مشکلات چنداني نداشته باشند.

وي در پايان خاطر نشان کرد: با اين وجود شهروندان مي توانند در صورت مشاهده هرگونه مشکل در نحوه خدمات رساني سازمان مديريت پسماند و يا داشتن هر گونه ايده و نظر در روند بهبود خدمات رساني با تلفن هاي 33242477 سازمان مديريت پسماند و يا شماره 33244759 معاونت خدمات شهري تماس بگيرند و يا از طريق سامانه 137 مراتب را گزارش دهند.

 

 

تصاویر مرتبط