شنبه ۱۳۹۴/۰۶/۰۷

الموتي، معاون خدمات شهري شهرداري قزوين خبر داد؛

برگزاري همايش "آب و شناخت مسئوليت‌هاي اجتماعي" در قزوين

معاون خدمات شهري شهرداري قزوين گفت: با محوريت فرمانداري قزوين و ادارات آب و فاضلاب شهري، روستايي، جهادکشاورزي و طرح آبياري و با مشارکت شهرداري قزوين همايشي تحت عنوان "آب و شناخت مسئوليت هاي اجتماعي" برگزار مي‌شود.


به گزارش روابط عمومي معاونت خدمات شهري شهرداري فزوين؛ الموتي افزود: شهر قزوين در منطقه‌اي نيمه خشک و بياباني واقع شده است و کاهش نزولات آسماني و خشک سالي هاي چند سال اخير باعث افزايش روند بياباني شدن شهر قزوين و تقليل منابع آبي بالادست و نيز کاهش ميزان دسترسي به آب هاي زيرزميني به پايين دست شهر شده است.
 
وي گفت: برداشت هاي غيرمنطقي و غير اصولي از منابع آبي از يک سو و مصرف غير کارشناسي و بي هدف در امور کشاورزي، باغباني و مصارف بهداشتي از سوي ديگر به اين بحران دامن زده است.
 
معاون خدمات شهري شهرداري قزوين  وظيفه ارگان هاي مرتبط با بهره برداري از آب را در اين زمان تغيير ساختار الگوي مصرف و شناساندن مسوليت هاي اجتماعي بهره وران دانست و افزود: بر همين مبنا با محوريت فرمانداري قزوين و ادارات آب و فاضلاب شهري، روستايي  جهادکشاورزي و طرح آبياري وبا مشارکت شهرداري قزوين همايشي تحت عنوان "آب و شناخت مسئوليت هاي اجتماعي"  برگزار مي شود  که با دعوت از کارشناسان مطرح کشوري و اساتيد معتبر دانشگاهي قشر هدف و کارشناسان سطح استان قزوين آموزش خواهند ديد.
 
الموتي زمان برگزاري اين همايش را 16 شهريور ماه سال جاري اعلام کرد و افزود: با در نظر گرفتن اهميت اين موضوع همايش با حضور استاندار، معاونان، شهردار و مديران کل ادارات فوق برگزار خواهد شد. 
 
پايان پيام

 

تصاویر مرتبط