دوشنبه ۱۳۹۴/۰۵/۲۶

محمدي، مدير هماهنگي معاونت خدمات شهري شهرداري قزوين:

شيوه‌نامه تعامل با خيرين استان بررسي شد

بابک محمدي، مدير هماهنگي معاونت خدمات شهري شهرداري قزوين گفت: شيوه‌نامه تعامل با خيرين استان در کميته توسعه مشارکت‌هاي مردمي که با حضور معاون سياسي-امنيتي استاندار قزوين برگزار شد مورد بحث و بررسي قرار گرفت.

 

به گزارش روابط عمومي معاونت خدمات شهري شهرداري قزوين؛ بابک محمدي افزود:اکنون بسياري از انجمن‌هاي مددکاري و هم‌ياران اجتماعي به صورت مستقل در جمع‌آوري و اعطاي کمک‌هاي خيرخواهانه، انسان دوستانه مشغول مي‌باشند و افرادي از اين وضعيت جدا از هم سو استفاده کرده و از خدمات حمايتي چندين انجمن و گروه بهره‌مند مي‌شوند که خود نوعي تکدي گري اجتماعي محسوب مي شود و گروهي ديگر که نيازمند به خدمات مي‌باشند از آن بهره‎مند نخواهند شد.
 
مدير هماهنگي معاونت خدمات شهري شهرداري قزوين افزود: با توجه به آمار و اطلاعات ارائه شده اداره کل بهزيستي، جمعيت هلال احمر  و کميته امداد ،يکسان سازي و هدف‌مند شدن  کمک‌ها  از جمله دغدغه‌ها به شمار مي‌رود.
 
وي گفت:روان‌سازي دريافت خدمات و نوع اعطاي کمک‌هاي خيريه جهت پيشگيري از موارد بيان شده نيازمند نظارت عاليه مي‌باشد که  در کميته مشارکت هاي مردمي استان مورد بحث و بررسي قرار گرفت و مقرر شد با تدوين شيوه‌نامه‌اي خاص به اجرا در آيد.
 
محمدي در پايان خاطر نشان کرد: شهرداري به عنوان يکي از ارگان‌هاي ذي نفوذ در بحث فرهنگي و اجتماعي قادر است آگاه‌سازي جامعه نسبت به اين موضوع را فراهم کند تا کمک‌هايي که به افراد مختلف صورت مي‌گيرد را در اين راستا قرار دهد و نسبت به يکسان‌سازي کمک به همشهريان به صورت هدفمند بر مبناي سياست اجتماعي دولت اقدام کند.
پايان پيام

 

تصاویر مرتبط