شنبه ۱۳۹۰/۱۲/۲۷

کاظمي، مديرعامل سازمان پاركها و فضاي سبز شهرداري قزوين:

حاجي فيروز در قزوين همراه با كاروان نوروزي آمد

مديرعامل سازمان پاركها و فضاي سبز شهرداري قزوين، از راه انداري كالسكه نوروزي و اجراي برنامه هاي متنوع فرهنگي در آستانه سال نو در شهر خبر داد و گفت: امسال حاجي فيروز با كاروان نوروزي همراه است.

 

سيد 'مهدي كاظمي' ، مدير عامل سازملن پارکه و فضاي سبز شهرداري قزوين روز پنج شنبه در گفت وگو با خبرنگار ايرنا با اشاره به برنامه حاجي فيروز، افزود: در برنامه كاروان نوروزي كه شامل گاريهاي هفت سين نوروزي است، ننه خاتون (ننه سرما) و حاجي فيروز به ميان مردم مي آيند و با اجراي برنامه هاي شاد سنتي و نواختن ساز و دهل، اوقات خوشي را به شهروندان نويد مي دهند.
وي افزود: سازمان پارك ها و فضاي سبز شهرداري قزوين با هدف استقبال از ميهمانان نوروزي و ايجاد چهره اي زيبا و متناسب با ايام نوروز به اجراي برنامه هاي متنوع به استقبال بهار مي رود.
كاظمي با بيان اينكه در آستانه بهار طبيعت و به منظور نويد آغاز سال نو، كالسكه نوروزي در معابر اصلي شهر به حركت در مي آيد، اظهار داشت: كالسكه نوروزي تزيين شده با گل به همراه اجراي برنامه سنتي به مدت پنج روز در معابر اصلي شهر به اجراي برنامه هاي شاد و مفرح مي پردازد.
مديرعامل سازمان پارك ها و فضاي سبز شهرداري قزوين در خصوص ابتكار اين سازمان در طراحي و ساخت تنديس هاي چوبي با استفاده از تنه درختان خشك، گفت: اين تنديس ها با هدف استفاده بهينه از درختان خشكيده كنار خيابانها و روح بخشي به معابر و زيباسازي شهر انجام مي شود.

 

تصاویر مرتبط