6/27/2013

نصرتي، شهردار قزوين خبر داد؛

افتتاح فاز يك پروژه دهكده طبيعت بوستان ملي باراجين قزوين در پايان مرداد 92

فاز يك پروژه دهكده طبيعت به عنوان يكي از پرو‍ژه‌هاي مهم و با جاذبه‌هاي متنوع طبيعي و زيست محيطي در بوستان ملي باراجين قزوين پايان مرداد ماه سال جاري به بهره برداري مي‌رسد.

 

شهردار قزوين گفت: فاز يك پروژه دهكده طبيعت به عنوان يكي از پرو‍ژه‌هاي مهم و با جاذبه هاي متنوع طبيعي و زيست محيطي در بوستان ملي باراجين پايان مرداد ماه سال جاري به بهره برداري مي‌رسد.
به گزارش اداره روابط عمومي شهرداري قزوين؛ مسعود نصرتي افزود: با احداث پروژه دهکده طبيعت مجموعه‌اي از حيوانات، پرندگان و خزندگان در اين سايت نگهداري مي‌شوند و در كنار آن امكانات رفاهي و جاذبه هاي متنوع طبيعي و زيست محيطي پيش بيني شده است.
وي با بيان اينكه پروژه دهكده طبيعت يكي از پروژه‌هاي بزرگ و مهم و منحصر به فرد در عين حال حساس است، بيان كرد: براي اجراي استانداردهاي آن از نظر كارشناسان و متخصصان كشوري در زمينه جانمايي و نگهداري حيوانات، پرندگان، خزندگان و به طور كلي طراحي فني و زيبا سايت بهره مند شديم.
نصرتي گفت: در فاز يك اين پروژه كه در سطح 70 هزار متر مربع در حال احداث است، مزرعه گاوميش ها، حيوانات اهلي،سوله گوزن ها، كبوترخانه، باغ خزندگان،سالن تاکسيدرمي، آمفي تئاتر، بركه و آبشار، آكواريوم بزرگ، خانه روستايي، ساختمان اداري و مديريت، پاركينگ ، سالن پذيرايي ، فروشگاه و... پيش بيني شده است.
وي افزود: پايان مردادماه سال جاري فاز يك اين پروژه به بهره‌برداري خواهد رسيد و هم اكنون عمليات عمراني آن با سرعت خوبي در حال اجرا است.
پايان پيام

 

related images