چهارشنبه ۱۳۹۳/۰۴/۰۴

منتظري، مدير عامل سازمان مديريت پسماند شهرداري قزوين:

پاسخ به يکهزار و 200 درخواست شهروندان قزويني در سه ماه اول امسال

سازمان مديريت پسماند شهرداري قزوين در سه ماه ابتداي سال به 1200 پيام و درخواست شهروندان در سامانه 137 رسيدگي کرد.

 

مدير عامل سازمان مديريت پسماند شهرداري قزوين گفت: در فصل بهار هزار و دويست پيام از سامانه 137 شهرداري به سازمان مديريت پسماند ارسال شد که به تمامي درخواست ها در کمترين زمان ممکن پاسخ داده شد .
مجتبي منتظري افزود: سرعت در پاسخگويي به خواسته هاي شهروندان يکي از مهمترين وظايف سازمان بشمار مي آيد و براي رسيدن به اين مهم برنامه ها و تدابير ويژه اي انديشيده شده است.
مدير عامل سازمان مديريت پسماند شهرداري قزوين در ادامه خاطر نشان کرد: در سه ماه اول سال 1200پيام از طريق سامانه 137 دريافت شد که بيشترين پيام‌ها به جمع آوري پسماند و تنظيف شهري اختصاص داشته است.
وي با بيان اينکه در اين مدت  293 پيام مربوط به جمع آوري زباله و 248 پيام نيز به رفت و روب و تنظيف شهري اختصاص داشته است، گفت: لايروبي انهار و کانالها ،شستشوي مخازن و معابر ،جمع آوري خاك و نخاله از ديگر موضوعات مطرح شده از طريق سامانه 137 بوده است.
وي در پايان اظهار کرد: کاهش زمان انجام خدمات، افزايش کيفيت و تسهيل در انجام ارتباطات مهمترين فرايند در دستيابي به نيازهاي تعاملات اجتماعي در عصر کنوني است.

 

تصاویر مرتبط