سه‌شنبه ۱۳۹۲/۱۱/۰۱

کاظمي،مديرعامل سازمان پارک ها و فضاي سبز شهرداري قزوين خبر داد؛

کاشت نهال به مناسبت بزرگداشت هفته هواي پاک در قزوين

سلامت و بهداشت عمومي شهر موضوع مهمي است که نمي توان به راحتي از کنار آن گذشت زيرا سلامت عمومي شهروندان به داشتن هواي پاک بستگي دارد.

مديرعامل سازمان پارک ها و فضاي سبز شهرداري قزوين گفت: سلامت و بهداشت عمومي شهر قزوين موضوع مهمي است که نمي توان به راحتي از کنار آن گذشت.

به گزارش روابط عمومي سازمان پارک‌ها و فضاي سبز شهرداري قزوين، سيد مهدي کاظمي در مراسم گراميداشت هفته هواي پاک که به همت اين سازمان و اداره کل حفاظت محيط زيست استان قزوين در دبيرستان پويش قزوين برگزار شد، افزود: سلامت عمومي شهروندان به داشتن هواي پاک بستگي دارد و در اين راستا کاشت نهال به مناسبت بزرگداشت هفته هواي پاک در قزوين صورت گرفته است.
در اين مراسم سيد جلال ولدآبادي، معاون فني و اجرايي سازمان پارک هاو فضاي سبز شهرداري قزوين با اشاره به اقدامات مثبت شهرداري قزوين در زمينه توسعه فضاي سبز شهري گفت: تلاش براي داشتن هواي پاک و محيط زيست سالم بايد به يک فرهنگ عمومي تبديل شود و اين مهم جزو وظايف تک تک شهروندان است.         
ولدآبادي در ادامه افزود: توسعه فضاي سبز شهري در راستاي کاهش انواع آلودگي ها يکي از دغدغه‌هاي اين سازمان است که در اين راستا طي سال جاري فعاليت هاي گسترده اي انجام شده است.
گفتني است؛ هفته هواي پاک بهانه اي است براي گردهمايي و تاکيد بر وظايف فردي افراد جامعه تا همگي به نوعي در حفظ هواي پاک و محيط زيست سالم مشارکت داشته باشند.
پايان پيام
 
 

تصاویر مرتبط