یکشنبه ۱۳۹۱/۰۵/۰۸

دربندي زاده، معاون خدمات شهري شهردارقزوين خبر داد؛

آغاز احداث دهکده حيات وحش در قزوين

پروژه احداث دهکده حيات وحش با اعتبار تقريبي 30 تا 50 ميليارد ريال در بوستان باراجين در حال اجرا است.

 

دربندي زاده با اشاره به بي همتا بودن اين طرح در صورت اجراي کامل در بوستان باراجين گفت: اجراي اين پروژه با پي گيري و جديت شهرداري قزوين در حوزه خدمات شهري به شهروندان آغاز شده و شهرداري مصمم به اجراي کامل اين طرح است.
وي در ادامه افزود: شهرداري قزوين از متخصصان زبده کشوري در اين امر که توانمندي منحصر به فردي در روش هاي نگهداري و رفتار با گونه هاي مختلف حيوانات و پرندگان دارند، بهره برده است تا با شيوه جديد و به روز نسبت به احداث اين دهکده اقدام نمايد.
معاون خدمات شهري شهرداري قزوين در ادامه به پروژه مجتمع بازيگاهي و تفريحي در بوستان باراجين اشاره و عنوان کرد: اين مجتمع در فاز اول خود در مساحتي معادل هفت هکتار و ظرف مدت زمان کم تر از 24 ماه توسط سرمايه گذار بخش خصوصي احداث شد که حمايت شهرداري در اين خصوص باعث ايجاد انگيزه مناسب جهت جلب مشارکت و تعامل دو سويه در اين زمينه شده است.
دربندي زاده با اشاره به موقعيت مکاني اين مجتمع گفت: مجموعه شهر بازي بوستان باراجين به لحاظ موقعيت توپوگرافي، بسيار زيبا بوده که در کشور نيز تاکنون نمونه آن احداث نشده، همچنين با امکانات استاندارد و با کيفيت مطلوب در اختيار شهروندان قرار گرفته که اميد است با استقبال عمومي مردم، شهرداري قزوين در آينده نيز نسبت به توسعه اين گونه مجتمع ها اقدام نمايد.
وي در پايان به احداث پروژه مجتمع گردشگري کاسپين که از پروژه هاي خدمات شهري قزوين مي باشد، اشاره و خاطر نشان کرد: اين مجتمع با امکانات هتل پنج ستاره، پارک آبي دو قلو، هايپر استار و کاربري هاي تفريحي، گردشگري، ورزشي، فرهنگي و تجاري در مساحت 150 هزار متر مربع و با اعتبار 800 ميليارد ريال، در مدت سه سال به بهره برداري خواهد رسيد.
پايان پيام

 

تصاویر مرتبط