یکشنبه ۱۳۹۴/۰۵/۱۸

الموتي، معاون خدمات شهري شهرداري قزوين خبر داد؛

آموزش اطفاء حريق کارکنان شهرداري قزوين

حميدرضا الموتي، معاون خدمات شهري شهرداري قزوين گفت: با توجه به اهميت آشنايي با انواع حريق و نحوه ي مقابله با آن همه کارکنان سازمان‌هاي وابسته معاونت خدمات شهري به صورت عملي آموزش خواهند ديد.

 

به گزارش روابط عمومي معاونت خدمات شهري شهرداري قزوين؛ الموتي افزود: با توجه به اهميت آشنايي با انواع حريق و نحوه مقابله با آن ها مديران عامل و معاونين سازمان ها به همراه مديران حوزه معاونت خدمات شهري با حضور در ايستگاه آموزشي شهيد بابايي سازمان آتش نشاني، از آموزش هاي مدرسان اين سازمان در يک کلاس فشرده بهرمند شدند.
وي گفت: شرکت کنندگان در اين دوره با انواع حريق ها شامل حريق جامدات، مايعات، گازها، مواد شيميايي و حريق هاي خانگي آشنا شدند  و نحوه اطفاء هرکدام از آن ها به صورت عملي در محوطه کارگاهي آموزش داده شد.
معاون خدمات شهري شهرداري قزوين با تاکيد بر اهميت اين دوره آموزشي، اذعان کرد: همه کارکنان سازمان هاي وابسته حوزه معاونت خدمات شهري از جمله مديريت پسماند، آرامستان‌ها، ميادين ميوه و تره بار، پارک ها و فضاي سبز در مرحله اول آموزش خواهند ديد و سپس در تمامي معاونت‌ها، مناطق و سازمان هاي شهرداري اين دوره اجرا مي شود.
الموتي هدف از برگزاري اين دوره هارا به حداقل رساندن مخاطرات انساني در مقابله با حريق ها دانست و در پايان  افزود: ايمن سازي محيط هاي کاري و منازل به منظور پيشگيري از وقوع حوادث و آگاه‌سازي جميع همکاران از نوع آتش و نحوه برخورد با آن، از اهميت زيادي برخوردار است تا بتوان هزينه هاي مالي و جاني را به حداقل ممکن رساند .
 پايان پيام

 

تصاویر مرتبط